Назва навчальної теми
"В.Винниченко «Федько-халамидник». Художня розповідь про
дивовижного
хлопчика Федька"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Українська література, історія України
Вік учнів, клас
6 клас, 10-11 років
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
Цей проект
допоможе учням зорієнтуватися в ідейно-художньому змісті оповідання В Винниченка
"Федько-халамидник". Шестикласники навчаться аналізувати епічний твір
та встановлювати в ньому художні засоби. Для цього необхідно:
·
розповісти
про дитячі роки В. Винниченка;
·
розповісти
про історичну епоху в якій жив і творив письменник;
·
назвати
риси характеру Федька, що вирізняють його з-поміж друзів-однолітків;
·
прокоментувати
виокремлені риси й висловлювати своє ставлення до літературних героїв;
·
скласти
порівняльну характеристику Федька і Толі у вигляді таблиці;
сформулювати основну думку оповідання і висловити своє
ставлення до зображуваного.
План вивчення теми (вставити файл)
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
На початку проекту учні знайомляться з методом проектів . За допомогою
буклету вчитель ознайомлює учнів та
батьків з проектом. Вчитель знайомить учнів з переліком навичок ХХІ століття та
сприяє їх освоєнню.Впродовж проекту учні використовують підсказки,контрольні
списки . Наприкінці проекту учні
оцінюють одне одного , створюють проект «В. Винниченко
«Федько-Халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька. Також,
учні ведуть журнал спостережень за своєю роботою. В проекті також беруть участь
батьки.
Оцінювання
включає методи і засоби, які явно відображають очікування вчителя і стандарти
оцінки якості продуктів і дій. Він так само включає точки контролю і методи
інформування вчителя і утримання учнів в
руслі учбової діяльності щодо проекту.
Перед початком проекту
З-Х-Д
схема
консультації
Постановка запитань
Діти
працюють над проектом, виконують завдання
•З-Х-Д
схема
•Нотування
цікавих випадків
Після завершення проекту
•З-Х-Д
схема
•Журнал
взаємного оцінювання
•Постановка
питань
Рефлексія
Контрольний список щодо інструменту оцінювання
Лист про авторське право
Лист-дозвіл про відкриття електронної скриньки учня
Форма батьківського дозволу
Самооцінювання спільної роботи учнів
Форма оцінювання презентації
Форма оцінювання учнівської роботи
Контрольний список щодо інструменту оцінювання
Лист про авторське право
Лист-дозвіл про відкриття електронної скриньки учня
Форма батьківського дозволу
Самооцінювання спільної роботи учнів
Форма оцінювання презентації
Форма оцінювання учнівської роботи
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
Діяльність
учителя:
• Складає план роботи з теми;
• Розробляє презентацію;
• Укладає питальник для літературної
вікторини;
• Проводить зустрічі та консультує учнів
з теми дослідження;
• Здійснює спостереження за роботою
учнів.
Діяльність
учнів:
• Переглядають учительську презентацію;
• Опрацьовують текст оповідання В.
Винниченка «Федько-халамидник»;
• Роблять виписки-характеристики
персонажів оповідання;
• Відповідають на питання вхідногооцінювання;
• Заповнюють таблицю ЗХД;
• Відвідують консультації вчителя;
• Заповнюють схему «Асоціативний кущ»;
• Проводять анкетування учнів та будують
діаграми;
• Надають
учителеві підготовлені матеріали (презентація).
• Виконують інтерактивну вправу "Порівняльна характеристика образів"
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Усенко Лариса
Фах, навчальний предмет
Вчитель української мови та літератури
Навчальний заклад
Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами
Місто\село, район, область
м. Жовті Води, Дніпропетровської області
Контактні дані
(05652) 3-36-96
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
12-24 червня 2017 року
Місце проведення тренінгу
Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами
Тренери
Бойко А.А.
Комментариев нет:
Отправить комментарий