Портфоліо навчального проекту

Назва навчальної теми

"В.Винниченко «Федько-халамидник». Художня розповідь про 

дивовижного хлопчика Федька"


Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Українська література, історія України

Вік учнів, клас

6 клас, 10-11 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Цей проект допоможе учням зорієнтуватися в ідейно-художньому змісті оповідання В Винниченка "Федько-халамидник". Шестикласники навчаться аналізувати епічний твір та встановлювати в ньому художні засоби. Для цього необхідно:
·         розповісти про дитячі роки В. Винниченка;
·         розповісти про історичну епоху в якій жив і творив письменник;
·         назвати риси характеру Федька, що вирізняють його з-поміж друзів-однолітків;
·         прокоментувати виокремлені риси й висловлювати своє ставлення до літературних героїв;
·         скласти порівняльну характеристику Федька і Толі у вигляді таблиці;
сформулювати основну думку оповідання і висловити своє ставлення до зображуваного.

План вивчення теми (вставити файл)



Оцінювання (стислий опис і інструменти)

   На початку проекту учні  знайомляться з методом проектів . За допомогою буклету вчитель  ознайомлює учнів та батьків з проектом. Вчитель знайомить учнів з переліком навичок ХХІ століття та сприяє їх освоєнню.Впродовж проекту учні використовують підсказки,контрольні списки . Наприкінці проекту учні  оцінюють одне одного , створюють проект «В. Винниченко «Федько-Халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька. Також, учні ведуть журнал спостережень за своєю роботою. В проекті також беруть участь батьки.   
   Оцінювання включає методи і засоби, які явно відображають очікування вчителя і стандарти оцінки якості продуктів і дій. Він так само включає точки контролю і методи інформування вчителя і утримання учнів в  руслі учбової діяльності щодо проекту.
   Перед початком проекту
З-Х-Д схема
консультації
   Постановка запитань
Діти працюють над проектом, виконують завдання
•З-Х-Д схема
•Нотування цікавих  випадків
   Після завершення проекту
•З-Х-Д схема
•Журнал взаємного оцінювання
•Постановка питань

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Діяльність учителя:
•          Складає план роботи з теми;
•          Розробляє презентацію;
•          Укладає питальник для літературної вікторини;
•          Проводить зустрічі та консультує учнів з теми дослідження;
•          Здійснює спостереження за роботою учнів.
Діяльність учнів:
•          Переглядають учительську презентацію;
•          Опрацьовують текст оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник»;
•          Роблять виписки-характеристики персонажів оповідання;
•          Відповідають на питання вхідногооцінювання;
•          Заповнюють таблицю ЗХД;
•          Відвідують консультації вчителя;
•          Заповнюють схему «Асоціативний кущ»;
•          Проводять анкетування учнів та будують діаграми;

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Усенко Лариса

Фах, навчальний предмет

Вчитель української мови та літератури

Навчальний заклад

Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами

Місто\село, район, область


м. Жовті Води, Дніпропетровської області

Контактні дані


(05652) 3-36-96

Відомості про тренінг


Дати проведення тренінгу

12-24 червня 2017 року

Місце проведення тренінгу

Жовтоводська СЗШ №10 з профільними класами

Тренери

Бойко А.А.

Комментариев нет:

Отправить комментарий